Manzoor e Nazar novel by Jiya Abbasi complete PDF


 

Manzoor e Nazar by Jiya Abbasi

Online Novel Manzoor e Nazar complete PDF

Gangster based romantic novel, forced marriage based novel 

Interesting famous novel available in Urdu novel nagri web 


Some glimpses from novel



" نہیں دیکھیں کچھ وقت اور دے دیں بس ایک ہفتہ میں آپ کے سارے پیسے لوٹا دونگی۔" وہ بے بسی سے بولی جبکہ وہ خود بھی جانتی تھی اتنی بڑی رقم وہ ایک ہفتے میں کہیں سے نہیں لاسکتی۔ 

آئینور کی بات پر وہ کچھ دیر خاموش کھڑا اسے دیکھتا رہا پھر ایک گہری مسکراہٹ کے ساتھ گویا ہوا۔

" چلو تم اتنا کہہ رہی ہو تو ایک ڈیل کرتے ہیں۔" مسکراہٹ ہنوز قائم تھی۔

" کیسی ڈیل؟ " آئینور الجھی۔

" تمہارے باپ کی جان کے بدلے میں تم۔" یہ کہتے ہوئے چہرہ بالکل سنجیدہ تھا پہلے والی مسکراہٹ اب غائب تھی۔

" مطلب میری جان؟ ٹھیک ہے آپ مجھے مار کر اپنا حساب برابر کرلیں۔" وہ بغیر کسی خوف کے بولی۔

کردم حیرت سے اسے دیکھنے لگا جو بڑے آرام سے اپنی جان لینے کی بات کر رہی تھی۔

" میں تمہاری جان کی نہیں۔۔ تمہاری بات کر رہا ہوں۔ اپنے باپ کو بچانا ہے تو خود کو مجھے سونپ دو ورنہ گھر جاکر اپنے باپ کی لاش کا انتظار کرو۔"

کردم کی بات نے اسے سن کردیا۔





" رات آٹھ بجے میرا نکاح ہے۔ تیاری کر لے گا قاضی صاحب کو بُلا کر نکاح پڑھانے کی۔" آئینور نے ایسے بتایا جیسے موسم کا حال بتا رہی ہو مگر رخسار بیگم کے لیے یہ بات گویا کسی دھماکے سے کم نہ تھی۔

" کیا !! یہ کیا بول رہی ہو ؟ کس سے نکاح ہے؟ مجھے بتاؤ آخر ہوا کیا ہے؟؟ بولو اس طرح تم مجھے پریشان کر رہی ہو۔" اسے کچھ نہ بولتے دیکھ وہ پریشانی سے بولیں۔

" اپنے باپ کی جان کے بدلے خود کو بیچ آئی ہوں۔۔ سن لیا آپ نے؟ " آئینور نے چلا کر کہا۔ رخسار بیگم اپنی جگہ ششدر رہ گئیں۔

Post a Comment

0 Comments